donderdag 18 februari 2010

Blog 15: Ding 18

Boeken, boeken, boeken. Ik ben totaal geen lezer en dat is ook wel bekend. Ik heb van tevoren al de intentie om dit niet te gebruiken.

Ik heb dan maar De Da Vinci Code toegevoegd, die heb ik wel gelezen een hele tijd geleden. Ik kwam ook nog op Dead Famous van Ben Elton.

Voor mij persoonlijk voegt LibraryThing niets toe. Het is daarnaast NOG een community en we hebben er al zoveel. Bestond er maar zoiets voor je muziekcollectie.

Ik kan het natuurlijk wel aanraden voor de echte boekenlezers.

Op naar het volgende ding.

1 opmerking:

  1. Er bestaat een community voor muziekliefhebbers. iTrackmine.
    Ik heb daar voor de 23 archiefdingencursus een blogposting over geschreven:
    http://poulusenzijn23archiefdingen.blogspot.com/2010/01/itrackmine.html

    BeantwoordenVerwijderen