donderdag 20 januari 2011

MTV was here?

Twee weken geleden vond het festival Holland Got Soul in Paradiso plaats. Het werd een onverwacht succes met Nederlandse soulartiesten, zoals een Tibisay Mercera, Celine Cairo, Ntjam Rosie, Yuli Minguel en Steffen Morrison.

Mij werd verteld dat MTV er ook zou zijn voor interviews en een sfeerimpressie in het programma MTV was here.

In de week voor het festival twitterde Ben Saunders (@TattooBen) nog over bezoek van MTV over Holland Got Soul. Dat was een beetje dubieus, want hij trad niet eens op, wel zijn medekandidate Sarina Voorn.

Aangezien ik nog maar weinig televisie kijk, miste ik telkens de uitzending op MTV. Het was dus wachten op de online video.

Eindelijk kwam deze gisteren online. Ik drukte op play en scrollde door de video heen totdat ik Ben zag. Item heb ik bekeken en toen kwam er een break, want daarna zou Holland Got Soul aan de beurt komen.

Maar er kwam niets, behalve het logo van het programma.

Promotie voor muziek is goed, maar dan moeten de oude media wel meewerken op de nieuwe media.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten