zondag 16 januari 2011

Smart of slim

Een smartphone kan nooit een computer vervangen en vooral geen laptop. Ik heb al geblogd over de iPad, waar ik zeker niet tevreden over ben.

Gisteravond had ik door omstandigheden alleen de beschikking over een smartphone, een Vivaz Pro, met een qwerty-toetsenbord. Superhandig zo'n toetsenbordje voor het typen.

Maar ik mis toch de multifunctionaliteit en de snelheid van een laptop. Je kunt meerdere webpagina's open hebben in tabbladen met bijvoorbeeld Facebook, Netvibes en Seesmic Web. Zie je een melding op een andere website, dan ben je er binnen een seconde. Op een smartphone ben je toch langer onderweg.

Reageren op andere tweets gaat ook een stuk langzamer op een smartphone.

Voor de interactiviteit ga ik liever voor een normale laptop. Misschien dat mijn mening nog verandert, we zullen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten