vrijdag 4 maart 2011

Selah Sue wie?

Het was 2009 en koud in de straten van Groningen. Er was een keuze. Of Triggerfinger in Vera of White Lies in Huize Maas.

White Lies was al te gehypet op dat moment. Mijn mede-festivalgangers wilden liever naar Triggerfinger en tot aan vandaag heb ik daar geen spijt van. Ik zal er nooit spijt van krijgen.

Triggerfinger was goed op dreef toen er een kleine blonde vrouw het podium op kwam. Ik dacht dat het de dochter van de zanger was. Niks was minder waar. Het was Selah Sue.

Iedereen was dan ook zeer verrast dat er een groots stemgeluid uit haar kleine lichaam kwam.

Ze speelden de hele zaal van Vera plat met het nummer Mercy van Duffy. Een magistraal optreden van deze band, dat ik niet snel zal vergeten.

Selah Sue heeft eindelijk haar debuutalbum uitgebracht en Triggerfinger... Triggerfinger zorgde ervoor dat de website van Vera eruit kwam te liggen toen de kaartverkoop voor hun volgende concert startte.

Selah Sue & Triggerfinger

Geen opmerkingen:

Een reactie posten