maandag 13 augustus 2012

Generatie T(ablet)

Nadat we vrijdag een plekje op de boot gevonden hadden, ben ik eerst maar koffie gaan halen. Voordat ik in de rij zou staan.

Het was van tevoren al duidelijk dat het druk zou worden op de boot en dat we een tafel zouden delen met andere mensen.

Nadat ik terugkwam, zat er een ouder echtpaar bij mijn vriendin. Ik groette hen en kwam er bij zitten. Op het schip is wifi aanwezig. Ik heb nog steeds geen smartphone en ik twitter dan nog ouderwets via de normale connectie.

Mijn vriendin heeft echter wel een smartphone en ging daarmee verbinding maken op het internet.

Toen we beide diep verzonken zaten in onze telefoons, kwam er aan de andere kant iets anders op tafel: een iPad. iPads zijn nog steeds een onverwachte verschijning in het wild.

Het was wel een welgesteld echtpaar. Ze voelden zich niet geheel op hun gemak, maar de iPad was wel interessant. De man vertelde dat het thuis wel 60x sneller was dan deze verbinding. De vrouw kon dat niet zoveel schelen, zolang ze maar connectie hadden.

Er werden foto's bekeken, e-mails gecheckt en de volgende reis werd alvast georganiseerd.

Wat ik met deze post wil zeggen, is dat de Generatie T(ablet) toch wel de oudere mensen zijn. Met het geld. Degenen die het kunnen permitteren om een tablet te kopen en vol te stoppen met apps en ebooks.

Voor de rest hoef ik er niets aan toe te voegen. Ik heb al genoeg gepost over degenen die ebooks en tablets kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten