maandag 1 oktober 2012

Uitgechromed

Afgelopen week hoorde je allemaal verhalen over de nadelen van Chrome.

Ik had er zelf ook last van. Zat ik ineens in de geschiedenis van andere mensen. Blijkbaar van mensen die dezelfde server gebruiken op mijn werk.

Sinds ik een smartphone heb met Android, gebruikte ik Chrome ook om te internetten. Daar ben ik inmiddels van afgestapt. Niet alleen door die verhalen, maar ook doordat bij elk getypt woord de laatste letter verdubbeld werd. Duss dann zouu eenn zinn err zoo steedss uitzienn. Niet handig.

Het is Dolphin Browser geworden. Snelle browser met leuke features, zoals een "Gesture" maken, waardoor je snel naar je favoriete websites kunt gaan.

Zeker een aanrader. :-)

Downloaden in Play Store via deze link. Voor iPhone, gebruik deze link.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten