maandag 3 juni 2013

Dag Amazon

Uiteindelijk is Amazon toch naar Nederland gekomen. Nog niet helemaal, maar hun appstore is wel beschikbaar in Nederland.

Op zich is dat goed nieuws, ware het niet dat die app de accu leeg zoog. De app gebruikte meer dan 30% van de stroomvoorziening. Iets waar ik niet op zit te wachten.

Het viel me ook op dat mijn telefoon, een Xperia S, een stuk langzamer was.

Ik heb daarom maar besloten om de Amazon Appstore te verwijderen. Het was fijn om even kennis te maken met Amazon, maar niet voor lang.

Hun Kindle app heb ik nog wel op mijn telefoon staan, nu is het alleen nog wachten totdat dat echt doorbreekt in Nederland.

En het is nog even wachten op Jelly Bean, die na maanden dan toch eindelijk geïnstalleerd kan worden op een Xperia S.

For the record, mijn telefoon is nu weer supersnel. Gelukkig maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten